آشپز خونه

سالاد بزرگ ایتالیایی

سالاد بزرگ ایتالیایی

این سالاد ایتالیایی به خوبی با غذاهای راحتی ایتالیایی جفت می شود. شما سس خانگی را دوست خواهید داشت!

این سالاد بزرگ ایتالیایی مورد علاقه من برای اسپاگتی و کوفته است، fettucini bolognese، پاستا و fagioli، زیتی پخته، focaccia یا هر چیز دیگری در قلمرو غذاهای راحتی ایتالیایی. پانسمان خانگی آن چیزی است که آن را بسیار خوب می کند: آن را به عنوان نسخه ای بسیار و بسیار  بهبود آن پانسمان ایتالیایی بطری شده در یخچال در نظر بگیرید.

تهیه سس فقط چند دقیقه طول می کشد – و اگر به مواد بطری بژ عادت دارید، از اینکه ببینید چگونه گیاهان تازه این وینگرت را سبز زیبا و پر جنب و جوش می کنند، شگفت زده خواهید شد. اینطوری باید باشد!

آنچه برای درست کردن سالاد بزرگ ایتالیایی من نیاز دارید

ingredients for big Italian saladپیشنهاد خرید کردم قلب های رومی، بنابراین مجبور نیستید برای شستشوی برگ ها زحمت بکشید. در صورت خرید یک کله رومی، حتماً پس از آبکشی برگها را کاملاً خشک کنید، در غیر این صورت برگهای خیس باعث آبکی شدن پانسمان می شود. من از طرفداران پر و پا قرص سالاد چرخان برای این کار هستم، اما اگر یکی ندارید، یک حوله آشپزخانه تمیز یا دستمال کاغذی هر دو به خوبی کار می کنند.

در مورد سبزیجات و پنیر، من عاشق ترکیبی رنگارنگ از فلفل دلمه‌ای، گوجه‌فرنگی، روبان هویج، زیتون، خیار و پنیر شور و تند مانند ریکوتا سالاتا یا – اگر روحیه یونانی دارم – فتا را دوست دارم. . اما با خیال راحت با هر نوع سبزیجات و پنیری که دوست دارید بداهه نوازی کنید.

چگونه یک سالاد بزرگ ایتالیایی درست کنیم

مرحله ۱: سس ایتالیایی خانگی درست کنید

Italian dressing ingredients in food processor

blended Italian dressingSembled and Twos:

همه مواد تشکیل دهنده سالاد را در یک کاسه بزرگ قرار دهید. درست قبل از سرو، نیمی از سس را اضافه کنید و خوب هم بزنید. در صورت لزوم کم کم پانسمان بیشتری اضافه کنید. حتما سبزی ها را خیلی سخاوتمندانه بپوشید، در غیر این صورت سالاد ملایم خواهد بود. مزه کنید و چاشنی را با نمک و فلفل تنظیم کنید. پانسمان باقیمانده را برای استفاده دیگری رزرو کنید.

tossing Italian salad with Italian dressing

این سالاد را با یک نان خوب و کمی غذای راحتی ایتالیایی همراه کنید. یا، برای غذای اصلی، روی آن را با مرغ کبابی، میگو یا استیک. لذت ببرید!

شما هم می توانید لایک کنید

سالاد بزرگ ایتالیایی

این سالاد ایتالیایی به خوبی با غذاهای راحتی ایتالیایی جفت می شود. شما سس خانگی را دوست خواهید داشت!

مواد تشکیل دهنده

برای وینیگرت

  • ۱ فنجان برگ جعفری ایتالیایی تازه بسته بندی شده آزاد
  • ۱ فنجان برگ ریحان تازه بسته بندی شده
  • ۱/۴ قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
  • ۲ سیر، پوست کنده
  • ۱/۴ فنجان سرکه شراب قرمز، بهترین کیفیت مانند لذیذ پومپیا
  • ۳/۴ فنجان روغن زیتون فوق بکر، با بهترین کیفیت مانند Lucini یا Colavita
  • هپینگ ۳/۴ قاشق چایخوری نمک
  • ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاب شده
  • ۱-۱/۲ قاشق چایخوری عسل

برای سالاد

  • ۱ کاهوی رومی کله بزرگ (یا ۳ قلب)، شسته، خشک شده و به اندازه بزرگ خرد شده قطعات
  • ۱ فلفل دلمه‌ای قرمز بزرگ، خرد شده
  • ۱ فنجان خیار گرمخانه ای دانه دار و خرد شده
  • ۱ تا ۲ هویج، پوست کنده به شکل روبان
  • دستی گوجه فرنگی، نصف شده
  • مشتی زیتون بدون هسته
  • سالاتا ریکوتا (به یادداشت مراجعه کنید) یا فتا، خرد شده به مزه

دستورالعمل ها

  1. سس را درست کنید: همه مواد سس را در یک غذاساز ترکیب کنید و مخلوط کنید.
  2. همه مواد سالاد به جز پنیر را در یک کاسه بزرگ بریزید. درست قبل از سرو، نیمی از سس را اضافه کنید و خوب هم بزنید. در صورت لزوم، کم کم پانسمان بیشتری اضافه کنید. حتما سبزی ها را خیلی سخاوتمندانه بپوشید، در غیر این صورت سالاد ملایم خواهد بود. پنیر را داخل آن بریزید، سپس مزه کنید و در صورت لزوم چاشنی را با نمک و فلفل تنظیم کنید.
  3. توجه: Ricotta salata یک پنیر شیر گوسفند ایتالیایی است که طعمی شور و کمی تند دارد، تقریباً مانند یک فتای خشک ایتالیایی. مانند ریکوتای مرطوب در وان نیست. می‌توانید آن را در Whole Foods، خواربارفروشی‌های لذیذ یا فروشگاه‌های تخصصی پنیر پیدا کنید.
  4. توجه: اطلاعات تغذیه با فرض ۱/۲ فنجان ریکوتا سالاتا و تمام سس استفاده شده محاسبه شد.

اطلاعات تغذیه

طراحی شده توسط Edamam

  • در هر وعده (۶ وعده)
  • کالری: ۳۳۸
  • چربی: ۳۱ گرم
  • چربی اشباع شده: ۶ گرم
  • کربوهیدرات: ۱۲ گرم
  • شکر: ۶ گرم
  • فیبر: ۵ ​​گرم
  • پروتئین: ۵ گرم
  • سدیم: ۳۹۳ میلی گرم
  • کلسترول: ۱۱ میلی گرم

این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی نوشته و تولید شده است. من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم و اطلاعات تغذیه ای موجود در این سایت توسط یک متخصص تغذیه یا سازمان غذا و دارو ارزیابی یا تایید نشده است. اطلاعات تغذیه ای به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود و نباید به عنوان تضمین تلقی شود. داده ها از طریق یک ماشین حساب تغذیه آنلاین، Edamam.com محاسبه می شود. اگرچه من تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای انجام می دهم، اما این ارقام فقط باید به عنوان تخمین در نظر گرفته شوند. عوامل مختلفی مانند انواع محصول یا مارک های خریداری شده، نوسانات طبیعی در محصولات تازه، و نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده، اطلاعات موثر تغذیه ای را در هر دستور غذایی تغییر می دهد. علاوه بر این، ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف بسته به منابع و الگوریتم‌های مربوط به تغذیه خود، نتایج متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات تغذیه ای در یک دستور غذا، باید با استفاده از ماشین حساب تغذیه دلخواه خود، اطلاعات تغذیه ای را با مواد اصلی استفاده شده در دستور غذای خود محاسبه کنید.

نداشت قابل تطبیق بدون گلوتن

تا جایی که من می دانم، همه مواد مورد استفاده در این دستور غذا بدون گلوتن هستند یا به طور گسترده در نسخه های بدون گلوتن موجود هستند. در بسیاری از غذاها گلوتن پنهان وجود دارد. اگر از رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی می‌کنید یا برای کسی که به گلوتن حساسیت دارد آشپزی می‌کنید، همیشه برچسب‌های مواد خود را بخوانید تا مطمئن شوید که فاقد گلوتن هستند.

مشاهده دستور العمل های بیشتر:

محمدرضا حفظی

گول اونایی که تظاهر میکنن رو نخور چون پشت سفیدی ،سیاهی قرار داره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا