آشپز خونه

سالاد فلفل بوداده با فتا، آجیل کاج و ریحان

سالاد فلفل بوداده با فتا، آجیل کاج و ریحان

این سالاد فلفل بوداده بسیار زیبا و خوردنی آن خوشمزه است.

salad

دفعه بعد که از شما خواسته شد برای یک مهمانی تابستانی یا آشپزی یک سبزی یا سالاد بیاورید، این فلفل دلمه‌ای شیرین و دودی را با فتای تند، آجیل کاج برشته شده، ریحان تازه و زیتون شور امتحان کنید. سالاد در بشقاب بسیار زیبا به نظر می رسد و با نان پیتای برشته شده خوشمزه است، برگر بره کبابی یا مرغ کباب. این دستور غذا از لیندا گرایمز، یک رستوران دار دریاچه جنوبی تاهو و همچنین یکی از خوانندگان من تهیه شده است. ممنون، لیندا!

آنچه برای تهیه سالاد فلفل بوداده نیاز دارید

ingredients

دستورالعمل های گام به گام

با قرار دادن نیمه های فلفل رو به پایین روی یک ورقه پخت با روکش فویل شروع کنید.

ready-to-roast

بجوشانید تا همه جا سیاه و زغالی شود.

charred-peppers

فلفل های پخته شده را در یک کاسه قرار دهید و با پوشش پلاستیکی بپوشانید. این کار فلفل ها را بخار می کند و پوست کندن آن ها را بسیار راحت تر می کند.

steaming-peppers-in-bowl

هنگامی که فلفل ها خنک شدند، پوست آن درست می شود.

peeling-peppers

فلفل‌های برشته را ورقه‌ای برش دهید و با روغن زیتون، سرکه شراب قرمز، سیر، ریحان، پونه کوهی، شکر، نمک و فلفل مخلوط کنید. مخلوط را حداقل یک ساعت یا یک شب در یخچال بگذارید.

salad

در همین حال، آجیل کاج را در یک ماهیتابه کوچک برشته کنید تا طعم آنها بهتر شود. مراقب آنها باشید تا نسوزند.

toasting-pine-nuts

وقتی فلفل‌ها سرد شدند، آن‌ها را به خوبی در یک بشقاب بچینید و روی آن‌ها را با فتا، زیتون و مغز کاج برشته بپاشید. لذت ببرید!

salad

توجه: برای صرفه جویی در زمان می توانید از فلفل قرمز برشته شده در شیشه استفاده کنید، اما فلفل دلمه ای خانگی خوش رنگ تر و خوش طعم تر است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سالاد فلفل بوداده با فتا، مغز کاج و ریحان

این سالاد فلفل بوداده بسیار زیبا و خوردنی بسیار خوشمزه است، این سالاد فلفل بوداده غذای آماده ای عالی برای یک دورهمی تابستانی است.

مواد تشکیل دهنده

  • ۴ فلفل دلمه ای (هر ترکیبی از قرمز، زرد یا نارنجی)، نصف شده، دانه و هسته
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
  • ۲ قاشق چایخوری سرکه شراب قرمز
  • ۱ حبه سیر کوچک، خرد شده
  • ۳ قاشق غذاخوری ریحان تازه خرد شده، تقسیم شده
  • ۱/۲ قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
  • ۱ قاشق چایخوری شکر
  • ۳/۴ قاشق چایخوری نمک
  • ۱/۸ قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • ۳ قاشق غذاخوری آجیل کاج
  • ۲ اونس (یک ۱/۲ فنجان کم) فتای خرد شده
  • ۱/۳ فنجان زیتون کالاماتا بدون هسته

دستورالعمل ها

  1. یک توری فر را در موقعیت بالایی قرار دهید و جوجه گوشتی را از قبل گرم کنید. یک ورقه پخت را با فویل آلومینیومی بپوشانید. نصف‌های فلفل را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بجوشانید و یکبار تابه را بچرخانید تا خوب ذغالی شود. فلفل ها را از فر خارج کرده و در ظرفی قرار دهید؛ با پوشش پلاستیکی محکم بپوشانید (به طوری که بخار شوند) و بگذارید خنک شود تا گرم شود.
  2. پوست فلفل ها را جدا کنید (زیر آب نشویید) و به نوارهای ۳/۴ اینچی برش دهید. دوباره در کاسه قرار دهید؛ روغن زیتون، سرکه شراب قرمز، سیر، ۲ قاشق غذاخوری ریحان، پونه کوهی، شکر، نمک و فلفل را اضافه کنید. حداقل یک ساعت یا یک شب در یخچال بگذارید.
  3. یک ماهیتابه کوچک را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. آجیل کاج را اضافه کنید و حدود ۴ دقیقه، مرتب هم بزنید تا طلایی شود. فورا آجیل ها را به یک کاسه کوچک منتقل کنید تا فرآیند پخت متوقف شود. (دقت کنید: آنها از رنگ کاملاً طلایی به سرعت سوخته می شوند.)
  4. فلفل‌های ترشی‌شده را در ظرف سرو بریزید و روی آن فتا، زیتون، مغز کاج برشته شده و قاشق غذاخوری ریحان باقی‌مانده را روی آن قرار دهید (نریخت). در صورت تمایل با برگ های کامل ریحان تزئین کنید.

اطلاعات تغذیه

طراحی شده توسط Edamam

  • در هر وعده (۴ وعده)
  • کالری: ۱۹۴
  • چربی: ۱۶ گرم
  • چربی اشباع شده: ۴ گرم
  • کربوهیدرات: ۱۱ گرم
  • شکر: ۷ گرم
  • فیبر: ۳g
  • پروتئین: ۴ گرم
  • سدیم: ۶۷۳ میلی گرم
  • کلسترول: ۱۳ میلی گرم

این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی نوشته و تولید شده است. من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم و اطلاعات تغذیه ای موجود در این سایت توسط یک متخصص تغذیه یا سازمان غذا و دارو ارزیابی یا تایید نشده است. اطلاعات تغذیه ای به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود و نباید به عنوان تضمین تلقی شود. داده ها از طریق یک ماشین حساب تغذیه آنلاین، Edamam.com محاسبه می شود. اگرچه من تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای انجام می دهم، اما این ارقام فقط باید به عنوان تخمین در نظر گرفته شوند. عوامل مختلفی مانند انواع محصول یا مارک های خریداری شده، نوسانات طبیعی در محصولات تازه، و نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده، اطلاعات موثر تغذیه ای را در هر دستور غذایی تغییر می دهد. علاوه بر این، ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف بسته به منابع و الگوریتم‌های مربوط به تغذیه خود، نتایج متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات تغذیه ای در یک دستور غذا، باید با استفاده از ماشین حساب تغذیه دلخواه خود، اطلاعات تغذیه ای را با مواد اصلی استفاده شده در دستور غذای خود محاسبه کنید.

نداشت قابل تطبیق بدون گلوتن

تا جایی که من می دانم، همه مواد مورد استفاده در این دستور غذا بدون گلوتن هستند یا به طور گسترده در نسخه های بدون گلوتن موجود هستند. در بسیاری از غذاها گلوتن پنهان وجود دارد. اگر از رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی می‌کنید یا برای کسی که به گلوتن حساسیت دارد آشپزی می‌کنید، همیشه برچسب‌های مواد خود را بخوانید تا مطمئن شوید که فاقد گلوتن هستند.

مشاهده دستور العمل های بیشتر:

محمدرضا حفظی

گول اونایی که تظاهر میکنن رو نخور چون پشت سفیدی ،سیاهی قرار داره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا