آشپز خونه

یک سالاد تن ماهی واقعا خوب

یک سالاد تن ماهی واقعا خوب

یک غذای کلاسیک — و تنها دستور پخت سالاد تن ماهی که تا به حال به آن نیاز دارید.

گاهی اوقات شما فقط یک سالاد ماهی تن قدیمی واقعاً خوب می خواهید. این دستور پخت من است. من با تخلیه ماهی تن شروع می‌کنم، واقعاً خیلی خوب تا آبکی نباشد – این مهم است! – سپس یک قاشق سخاوتمندانه سس مایونز و مقدار زیادی چاشنی اضافه می کنم. از آنجا، یک قاشق مرباخوری ترشی را برای شیرینی تند، کرفس برای ترد، و پیازچه برای طعم پیاز را هم می زنم. در نهایت، من یک فشار آب لیمو و جعفری تازه اضافه می کنم تا همه آن را روشن کند.

آنچه برای تهیه سالاد تن ماهی نیاز دارید

ingredients for tuna salad

دستورالعمل های گام به گام

با تخلیه ماهی تن در یک صافی مشبک شروع کنید.patting the tuna dryاز حوله‌های کاغذی استفاده کنید و ماهی تن را پاک کنید تا کاملا خشک شود.

tuna salad ingredients in mixing bowl

ماهی تن را به یک کاسه متوسط ​​منتقل کنید و با چنگال پوسته پوسته کنید. بقیه مواد را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند.

tuna salad in mixing bowl

در صورت لزوم چاشنی را بچشید و تنظیم کنید. فوراً استفاده کنید یا در ظرف در بسته در یخچال تا سه روز نگهداری کنید.

شما هم می توانید لایک کنید

یک سالاد ماهی تن واقعاً خوب

یک دستور العمل کلاسیک — و تنها دستور تهیه سالاد تن ماهی که تا به حال به آن نیاز دارید.

مواد تشکیل دهنده

  • ۲ (۵ اونس ) کنسرو تکه ماهی تن سفید بسته بندی شده در آب
  • ۱/۲ فنجان سس مایونز، بهترین کیفیت مانند هلمن یا دوک
  • ۲ کرفس دنده، ریز خرد شده
  • ۲ پیازچه، قسمت‌های سبز روشن و تیره، ورقه‌های نازک
  • ۱ قاشق غذاخوری آب لیموی تازه (از ۱ لیمو)
  • ۳/۴ قاشق چایخوری خردل دیژون
  • ۲ قاشق غذاخوری ترشی شیرین، آبکش شده
  • ۳ قاشق غذاخوری جعفری برگ ریز خرد شده
  • ۱/۴ قاشق چایخوری نمک
  • ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده

دستورالعمل ها

  1. ماهی تن را در یک صافی مشبک آبکش کنید. با ماهی تن در صافی، از دستمال کاغذی استفاده کنید و ماهی تن را پاک کنید تا کاملا خشک شود. ماهی تن را به یک کاسه متوسط ​​منتقل کنید و با چنگال پوسته پوسته کنید. بقیه مواد را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند. در صورت لزوم چاشنی را بچشید و تنظیم کنید. بلافاصله استفاده کنید یا در ظرف در بسته در یخچال تا سه روز نگهداری کنید.

اطلاعات تغذیه

طراحی شده توسط Edamam

  • در هر وعده (۴ وعده)
  • کالری: ۲۸۸
  • چربی: ۲۳ گرم
  • چربی اشباع شده: ۴ گرم
  • کربوهیدرات: ۴ گرم
  • شکر: ۳ گرم
  • فیبر: ۱ گرم
  • پروتئین: ۱۶ گرم
  • سدیم: ۴۶۰ میلی گرم
  • کلسترول: ۴۱ میلی گرم

این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی نوشته و تولید شده است. من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم و اطلاعات تغذیه ای موجود در این سایت توسط یک متخصص تغذیه یا سازمان غذا و دارو ارزیابی یا تایید نشده است. اطلاعات تغذیه ای به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود و نباید به عنوان تضمین تلقی شود. داده ها از طریق یک ماشین حساب تغذیه آنلاین، Edamam.com محاسبه می شود. اگرچه من تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای انجام می دهم، اما این ارقام فقط باید به عنوان تخمین در نظر گرفته شوند. عوامل مختلفی مانند انواع محصول یا مارک های خریداری شده، نوسانات طبیعی در محصولات تازه، و نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده، اطلاعات موثر تغذیه ای را در هر دستور غذایی تغییر می دهد. علاوه بر این، ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف بسته به منابع و الگوریتم‌های مربوط به تغذیه خود، نتایج متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات تغذیه ای در یک دستور غذا، باید با استفاده از ماشین حساب تغذیه دلخواه خود، اطلاعات تغذیه ای را با مواد اصلی استفاده شده در دستور غذای خود محاسبه کنید.

نداشت قابل تطبیق بدون گلوتن

تا جایی که من می دانم، همه مواد مورد استفاده در این دستور غذا بدون گلوتن هستند یا به طور گسترده در نسخه های بدون گلوتن موجود هستند. در بسیاری از غذاها گلوتن پنهان وجود دارد. اگر از رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی می‌کنید یا برای کسی که به گلوتن حساسیت دارد آشپزی می‌کنید، همیشه برچسب‌های مواد خود را بخوانید تا مطمئن شوید که فاقد گلوتن هستند.

مشاهده دستور العمل های بیشتر:

محمدرضا حفظی

گول اونایی که تظاهر میکنن رو نخور چون پشت سفیدی ،سیاهی قرار داره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا